Sepetim

İptal ve İade Koşulları

Henüz kargoya verilmemiş siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişi, info@prosez.com.tr adresine mail atarak veya 0 258 24 24 324 numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizi arayarak iptal edebilirsiniz.

İade işlemi nasıl yapılır?

İade süresi sipariş teslimatından sonra 7 iş günüdür.

Üründen kaynaklanan problemlerde yapılacak iadelerde , info@prosez.com.tr mail adresimize mail yoluyla yada 0 258 24 24 324 numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizi arayarak talebinizi bize iletebilirsiniz.

Talebinizin ulaşmasının ardından müşteri temsilcimiz sizinle iletişime geçerek sorununuzu dinleyecektir. Talebinizin kabul edilmesi halinde aşağıdaki prosedürü takip ederek iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

• Ürünün orijinal ambalajı hasar görmemiş, ürün kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş olmalıdır.

• Ürünün satış faturası mutlaka gönderilmelidir.

İadenizin bize ulaşmasının ardından , ürün incelenecek ve iade onayı verilecektir. Bu süreç yaklaşık 5 iş günüdür.

İade ettiğim ürünün ödemesi ne zaman yapılacak?

Kredi kartı ile verilen siparişlerde ödeme iadeleri ortalama 1-3 iş günü içerisinde yapılmakta ve tutar ödeme yapılan kredi kartına iade edilmektedir. İadelerin kredi kartı ekstrelerine yansıması , çalıştığınız bankaya bağlı

olmakla birlikte , ortalama 1-3 iş günüdür.

Havale / EFT ile verilen siparişlerin ödeme iadeleri için , ürünün iptal onayının ardından , müşteri temsilcimiz tarafından sizinle iletişime geçilecek ve banka hesap bilgileriniz talep edilecektir. Bilgilerin alınmasının ardından

iadeniz ortalama 1-3 iş günü içerisinde yapılacaktır.

İadelerde kargo bedelini kim ödüyor ? 

İadelerinizde kargo bedeli PROSEZ İŞ GÜVENLİĞİ olarak tarafımızdan karşılanmaktadır.  Ancak , siparişin gönderimi sırasında müşteri tarafından yapılan kargo ödemesi , kargo hizmetinin gerçekleşmiş olması nedeniyle

, iade edilmez. Ayrıca anlaşmalı kargo firmamız ile tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.

Ürünleri nasıl değiştirebilirim?

Almış olduğunuz ürünü ambalajını açmadan / tahrip etmeden / bozmadan , ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren yedi ( 7 ) günlük süre içinde değişimini yapabilirsiniz. Yapmanız gereken değişim talebinizi

info@prosez.com.tr mail adresimize bildirip anlaşmalı kargo ile tarafımıza göndermeniz. Gönderidğiniz kargodan sonra tarafımıza telefon yolu ile değişim talebinde bulunduğunuzu belirtmeniz halinde süreci istekleriniz

doğrultusunda daha da hızlı yönetebileceğimizi belirtmek isteriz. ( ürün değişim adresi fatura üstündeki adrestir ) (değişimi bildirmeniz gereken mail adresi info@prosez.com.tr )

İadesi kabul edilmeyen ürünler hangileridir ?

Ambalajı açılmış , kullanılmış , tahrip edilmiş vesair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma , bozulma , kırılma , tahrip , yırtılma ,

kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade alınmayacak ve bedeli iade edilmeyecektir.

Beden yada Numara değişimi için ne yapmalıyım ?

Almış olduğunuz ürünlerde beden yada numara değişimi yapabilmektesiniz. Bunun için almış olduğunuz ürünü tahrip etmeden / bozmadan , ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde

değişimini yapabilirsiniz. Yapmanız gereken değişim talebinizi bize mail yada telefon yoluyla çağrı merkezimizi arayıp , bildirerek tarafımıza göndermeniz. 

İade adresiniz nedir?

Saraylar Mah. 460. Sok. No : 22 / D 
Merkezefendi / DENİZLİ
T: +90 258 24 24 324